Την Δευτέρα 27/4 επισκέφθηκαν το σχολείο μας οι εθελοντές της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης, με υπέυθυνο τον κύριο Δημήτριο Ηλιάδη. Η ομάδα παρουσίασε με πολύ κατανοητό και προσιτό τρόπο στους μικρούς μαθητές των Α, Β και Γ τάξεων τρόπους πρόληψης και αντιμετώπισης εκτάκτων αναγκών και φυσικών καταστροφών. Το εν λόγω πρόγραμμα ενημέρωσης πραγματοποιείται στα πλαίσια του έργου BSB-BSUAND.
Στο τέλος της παρουσίασης η ομάδα χάρισε παγούρια σε όλους του μαθητές, πάνω στα οποία ήταν τυπωμένα τα τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης, ενώ προμήθευσε το σχολείο ενημερωτικές αφίσες μέτρων προστασίας από φυσικές καταστροφές. Οι αφίσες τοποθετήθηκαν στους κοινόχρηστους χώρους ώστε οι πληροφορίες τους να είναι προσβάσιμες σε όλη τη σχολική κοινότητα.






Η παλιά μας ιστοσελίδα
Η πορεία της Θεσσαλονίκης κατά τη Βυζαντινή Περίοδο μέσω της εξέλιξης της αρχιτεκτονικής των ναών
Μνημεία της Θεσσαλονίκης